9

 Snacka om att va tråkigast i hela världen. Har inte skrivit, m, men vet inte ens vad jag ska skriva... allt känns plötsligt helt onödigt, tråkigt, o likadant... brr, igår hände tom nånting helt sjukt, jag tröttnade på musiken! :o  Försökte lyssna på nya låtar, men det gick bara inte! Men nu e känslan över, som tur är, för att det e ju helt omöjligt att man tröttnar på musiken. Okej vissa låtar, men MUSIKEN liksom >.<
  Lovet fortsätter, o egentligen e veckan fan slut snart, o sen e det skolan igen. Fack fack fack fack, ORKAR inte! Känner stor press på mig, vet inte varför. Jo, kanske för att jag inte ens börjat me mitt SO-arbete, inte NO heller för den delen... måste plugga matte, men ORKAR inte heller... men vet att jag bara MÅSTE. För att det finns chans att jag får tillbaka mitt VG i So, vilket jag har förlorat förra terminen! (arg).  O No kommer gå åt helvete... o matte oxå misstänker jag...
 Visst e det inte bara Predrags fel, men vafan... man blir trött av hans lektioner! Iaf jag... o hans ämnen förlorar sitt värde helt i ens ögon, blir verkligen ointressant. Återigen, för mig.
  Gibbade igår/idag :D Kul vare, fast Emelie kunde inte va me =(  Tack Lukas o Eric, det va typ ni som gjorde så att det blev kul :D  Ni andra me, men ändå inte på samma sätt...  Körde wow, hahah xD Eric, förlåt, det va inte meningen att din gubbe skulle dö (a) 
  Såg inte så trevlig sak då oxå, ska inte berätta va det e för det kanske kan vara pinsamt för personen xD Att jag vänder mig om bara när sånt händer! :p
  Imorrn ska jag jobba. 11-16 i Huddinge, med Mina. Har aldrig träffat henne tidigare, men alla säger att hon e alltid sur o blir lätt arg. Hehe, lär bli kul imorrn då eller? ;D
  Jaja, nu blir det lite tv osen sova. Måste vara pigg inför imorrn!

PS. Gym med Emelie !  =))


Fina tjejer:                                                                ^^,



image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback