60

 
Ojoj va länge sen det var =)
Men nu e jag här igen... eller inte "här" i Sverige, utan "här" i Moskva.
Hm, vad kan man säga om tiden hos mormor... Helt okej, roligt som fan ibland... eller hur grabbar? ;D
 Tack för att ni va ute med mig, fast ni e liiite (a) äldre.
Festen äägde, eller haha Anton ägde mest då men (:

Kom tillbaka i söndags, men orkade inte skriva.
Träffade en viss person i måndags..
Jaa...
Fan, vet inte vad jag ska säga ens, haha xD
Men du är en idiot, det kan jag iallafall lugnt säga.
Och många kommer nog hålla med mig.

Imorrn blir det nog bio, kanske shoppa, fick mer cash idag :D
O den digitalkameran som jag ville ha fanns tydligen inte -.- så jag måste åka o titta själv... aja :p
O på kvällen ska jag träffa nåra kompisar..
Ääääntligen Alex! Du o jag = <3  föraaaalltid :D

Saknar Sverige.
Saknar människor...
O Eric o Kevin e baack :D hihi nice nice


image104



Saknar inte dig för typ... första gången i mitt liv? :D

STOLT .

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej natasha!
hoppas allt är bra med dig!
kramis, amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback