63

Åååh, va jag e död.!
Gick upp 07.30 idag igen. Utan problem (konstigt), va tom FÖR tidig.
Gick ut 08.10, o skulle ta tåget som går 08.46. HUR sakta ska man gå för att går till t-banan på 36 min? :p

Iallafall.
Det var verkligen kul idag :D Först snackade skolsyster med oss, vilket var ganska långtråkigt...
Sedan så gjorde vi lite olika, roliga grejer tills det blev dags att äta.
Vi tjejer orkade inte med maten, så vi stack till Nacka forum o käka på BK :D gottiii

Hursomhelst, efter maten så skulle vi få reda på vilken grupp vi hamnat i. Alice (tror jag det var) sa att det fanns grupp 11 eller 12.
"Fan va konstigt" tänkte jag, men okej.
Jag, Alicia, Cornelia, Leila o Arvid blev grupp "12" o andra "11".
Sen när vi skulle ha syv, tillsammans med musik-klassen, så frågade jag "den där" killen vilken grupp HAN hamnade i. Vår konversation:

Söta killen: Både jag o min kompis *peka på en som sitter bredvid* hamnade i grupp 1.
Jag: Grupp 1? :s vi har grupp 11 o 12.
Söta killen: huh?
Söta killens kompis: heh, asså tex ST11, betyder: Sam teater 1:a ring grupp ETT inte 11.
Jag: *tyst en stund* FETT DUMMA VI E!

*hela teater-gänget asgarvar, o hela musik-klassen håller käften*



Haha, men vi äger ändå! Vi har aaalltid kul =)



Åhfan, e helt död verkligen. Ska gå o lägga mig så jag kommer upp imorrn... Fast vi börjar 11, men ändå :p

Puss på alla! <3


image108


P.S. Benny Benassi <3
Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback