64

   Yeeeah! :D It's mee...
Hm, har tänkt lite här o kommit fram till att jag ska byta lite design på min lilla, mörka blogg. Men inte nu, för jag orkar inte.

Jaha, Skansen idag dårå ^^ Kul var det, spec på vägen hem. Orkar inte berätta :p
Sen efter det var jag med Alicia hela dagen. Hihi, nice nice ^^
Bra nyhet OXÅ e att jag kan köpa cigg utan problem nu... Äntligen! :D
 *låter fett fjortis, men okej*

Annars är det väl bra. Riktiga schemat börjar imorrn. Börjar klockan 10 (:
Har historia med en lärare som heter Pernilla. Trevligt...   *NOT*  Men vi får se hur hon e.
 Sedan har jag 1 timme rast. YES :D
Osen 3 timmar teater, wihiii ^^,

Jaja, nu ska jag iallafall sova. Natti =)


image109


Jag saknar dig så OTROLIGT mycket!
När du ringde idag, o sa att du va själv, där jag o du var...
Fan.
Jag HATAR när sånt händer!
Men du behöver verkligen inte vänta på mig...

..

Samma stjärnor kommer sällan tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback