65

   Vill börja med o säga:
FYFAN va kallt det var idag! På eftermiddan mest, usch! Hatar sånt väder!

Hursomhelst, skola idag. Matte, sedan 2 timmar teater. Rätt soft faktist... Fast känns ändå lite konstigt...
Så SJUKT mycket folk på Nacka gymnasium! De bara kommer o kommer hela tiden o man känner verkligen INGEN.
Eller jag gör inte det iallafall  :p
O i vår eng-ma-no-sv-gruppen e det typ nästan BARA brudar.
Fyyfan. Sånt e jag inte van med... Bläh.

Men jag har iaf nån kontakt med musik-killarna, o det e faktist skönt =)



image110


Jag saknar dig så otroligt mycket...
Jag saknar den dagen...
Jag saknar känslan...
Saknar ditt leende...
Saknar dina ögon...
Saknar ALLT.

Fyfan va jag hatar avståndet mellan oss.
Förlåt. Förlåt för det jag gjorde den dagen...

...
Ibland är det bättre o låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback