100

   Inlägg nr.100! Wohow. (Inte direkt så att jag har bara 100 inlägg, har fler såklart).
Jag har ont i huvudet. Det käns som den väger 1000 kg. Jobbigt. Kom till skolan i tid idag. Redovisningen på Naturkunskapen gick bra. Skönt.
  Sedan fick vi slippa matten, nice? Fast ändå inte, för att då fick vi 3 timmars rast, vilket är jobbigt. Faktiskt. Jag o Cornelia var helt rastlösa, o jag visste inte vad jag skulle göra eller var jag skulle ta vägen.
 Men sen blev det dags för spanskan (var där i 20 min), vilket var ganska kul ändå.
  
    Vi fick uppgifter om veckodagar.
Fråga 1: Hur många dagar är det på en vecka?
Cornelias svar: Måndag.

 Hahah <3 Sööt.

Sen begav vi oss till teatern där vi repade till 18.00 ungefär, osen fick vi käka i en kvart.
 Vid "matbordet":
 - Alicia, vad har du i ANsiktet?
- Vadåå?
*Cornelia kastar pommes i Alicias ansikte*
 - HAHAH POMMEEEEEES !!

Hahah, den va oxå skön xD
"Russian Dad"  <3


 Sen vid sju kom publiken :D  Adam, Sam, Kevin o Lukas var där. Kul kul =)
Alla tyckte att vi var jättebra o det var kul o höra.
 Eftersom jag spelade ganska mörk kille så fick jag har massa brunkräm i ansiktet, vilket inte gick bort så bra efter föreställningen, så jag fick åka hem med otroligt fult ansikte, men det e chill.

 Aja, är otroligt trött, ska lägga mig, titta lite på tv o dricka te. Börjar 08.15 imorrn! Jobbigt!

 Btw. Sista veckan nu. Skööööönt :D


 Puss på er alla föfan.



image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback