102

   Waih. Nu har jag ändrat min design för 194873:e gången, o just nu är jag ganska nöjd. Mer nöjd än jag brukar vara iallfall.
   Idag alltså var det sista dagen på jobbet innen en hel vecka ledighet. Underbaart :D
Fan, skolan börjar ju snart igen! Har ingen tänkt på det eller? Det e inte så jävla lång tid kvar... Suck.

Min kamera ha f*ckat sig totalt, en helt ny liksom. Faaan. Så nu kan jag inte ta kort o ingenting...
Haha, hälre det än o råka ramla i en sjö o försöra sin kamera mitt i vintern liksom, haha ;p
 
 Imorrn, blir det Kista o shopping. Yeah. Perfekt. Fick 3 stycken presentkort på H&M. Ganska onödgt att det e 3 på samma affär, men vem visste ?
 Ett på 400kr, 100kr o 150. Ska ta o köpa en massa helt onödiga grejer för 150 spänn. Ja, kanske onödiga, men ändå såna som lyser upp vardagen lite.
 Nemen jeans är faktiskt nummer 1.

Min sista badros bara ligger här framför mig, doftar (faktiskt) en vit ros (en av mina favorit-blommor) o påminner om min o Oa:s 3-månaders dag. Lyckad oxå kan jag säga :D

 Aja, nu blir det balkongen (i regnet) osen vid 9 så ska vi se på "Sjätte Sinnet". Läskigt =/

 
 Buu !


image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback