104

  Var är min Nyår-känsla??

Allvarligt. På morgonen såg det ut som om det snöade mitt i hösten =/  Inte mysigt nånstans.
Såg "Torkel i Knipa" igår. Alla va ju asfula, men den var rolig ;D

Vaknade upp på ovanligt bra morgon-humör. Fixade mig fort o drog in till stan där Oa köpte 2 nya slipsar o jag örhängen o lite sånt ^^
Hittade tyvärr ingen topp, men det får bli nåt random/nice ;)


O fan. Märkt en sak. Jämt om nån kompis blivit dumpad eller så. Så måste man ju alltid va dryg mot sin kompis pojkvän. Vilken jävla kommentar: "Eh? Fyfan va lång? Eller e det bara jag?". Efter att inte skrivit på månader liksom.
Hur orkar man reagera bara på nåt som "upprör" just en själv? Jag menar, varför inte snacka som vanligt? Då skulle inte det där låta så jävla konstigt...
 Aja. Om du vill bryta kontakten så visst. Du e ju där o jag e här. Skit i att vi stod varandra så jävla nära förut då.


 Typ bevis på att killar kan förstöra ens vänskap?




Aja. GOTT NYTT ÅR DÅ ELLER?
(kommer inte kunna skriva sen)


2008 <3
(året, då jag kommer ett steg närmre målet. Att bli den mest framgångsrika invandraren i Sverige :D)




image152






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback