99

  ÅÅåh. Jag säger bara en sak: Blondinbella borde sluta med "jag kan hantera kritik (igenom att ignorera det totalt)". Lär dig att försvara dig människa, inte för att man ska sitta och diskutera allt med över 400 pers, men att bara ignorera det... Hm, det gjorde man typ i... 5:an, när man inte visste hur man försvarade sig.
  Och värre... att säga "Jag tror att all kritik beror på avundsjuka". Det fulaste jag har hört. Sånt visar bara vilken wannabe-brat hon är.
   Men en sak, som bara visar att hon är 100% pappa betalar-flicka, är kommentaren:
 "Jag tjänar väääldigt bra och har ekonomisk oberoende för ett bra tag framåt. Så nu behöver jag ens inte kolla på prislappen".

    
   Åhh, blev bara så jävla upprörd över hur patetiska människor kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback