**Calvin Klein is LOVE**

  Nu e jag fri från skolan hela veckan. Tänker ta det verkligen lugnt. Synd om de som har massa prov direkt efter, då måste de plugga. Men egentligen e det ju kanske bättre, för att det känns som om jag kommer få Eng - IG, Matte - G o So - G... HEMSKA betyg! Fan har jag gjort? Det går ju bara ner o ner hela tiden? Fast det som händer utanför skolan gör mig psykiskt trött, o det gör mig mer fysiskt trött :p
 Somnade på tåget idag :o Asså på riktigt typ! Drömde tom! xD Typ, kommer inte ihåt Skärmabrink, lite Gullmarsplan o inte bron Gullmars-Skanstull :o !För det va just då jag drömde typ... Shiet! Hahaha xD miyy huvud ramlade ner hela tiden typ, låter bra eller hur? ;D
¨ Oså skulle jag hämta brev hos en arab, i salongen alltså. O när jag kom dit va golvet typ rent ;p sen, när jag skulle gå tillbaka såg jag mina fotspår på golvet, HAHAHA xD smutsa ner hela stället typ. Jag: ojdå, fett synd... Han: amen Natasha, du måste städa! Jag. eh? nej! Han: hehehahah, okej då. Bläeh, hatar de typ...
  Hursomhelst. Ikväll blir det indisk mat. Så gott! Mums, blir bara mer hungrig när jag tänker på den. Mrrrrr.

Nu är det sportlov iaf! =)


calvin klein is LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback