2007! :D

 Nu är det ÄNTLIGEN år 2007! Gud va glad jag är! Hatar året 2006, som sagt, så jag hade ju bestämt mig för att fira riktigt ORDENTLIGT så året också skulle bli "bra" och så. Det gjorde jag! Först var jag hemma. Åt och så. Sen ringde jag Anna o vi gick ut kl.01.30 ungefär. Hahaha, det var SÅ härligt! Vi gick runt, skrek "Gott nytt år" o massa andra saker till bilar som åkte förbi o allt. Sen så sa vi "gott nytt år" till alla som gick förbi. Hahah, fan va arga vi blev när nåra inte svarade. Men det kändes som ingenting kunde göra oss ledsna då! Alla var bara såååå glada, o jag med! :D  O Viktor tänkte göra så att jag ramla igen, men jag BAD honom verkligen att låta bli o det gjorde han! Yeeey! Sen kramade jag om honom o han mig så vi slutade "bråka", det är oxå trevligt, för att jag orkar verkligen inte att vara ovän med någon!
 Jag kom hem ungefär 05.50, o somnade 06.10 LYCKLIG! Hahahah xD det låter ganska fult jag vet, men det är sant. Första "natten" år 2007 var BÄSTA PÅ LÄNGE för att jag somnade verkligen överlycklig.
 Vaknade 16.00 o tänkte på att allt var så BRA o kunde bara inte bättre. Eller jo, vädret kanske men... ändå! Tänkte på att nu är det början på något nytt o att jag verkligen ska göra ALLT jag har tänkt mig. Ska absolut inte ge upp bara för att jag e lat eller nåt liknande, det är inte värt det!    Det vet jag ju själv egentligen!
 Saknar Sverige o alla. Jag vet, jag åker dit snart, men ändå! Vill verkligen vara där nu av olika anledningar...
 Men aja, internet kommer att stängas av väldigt snart, o jag måste göra nåra saker innan, så ni får ha ett bra slut på första dagen år 2007! (haha, början på andra för mig då).

JAG ÄLSKAR ER ALLA! <3




JAG xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback