CONVERSE

 Hahah, undrar varför inlägget heter "converse" ;p Jo, kanske för at det e det jag tänkte köpa, men det blev inte just det (:
 Jag, Jossie o Ullis åkte till stan idag. Först  gick vi bara runt o kollade på allt liksom, sen gick vi in på den där affären "Butters" eller "Bitteris" eller vad det nu heter. Testade typ alla hattar o massa andra grejer, haha xD Sen började vi leta efter skor. Märkte att förut fanns det mer o snyggare skor. Men det blev Lacoste till slut iaf. Vita, ser ut som Vans, men en krokodil på :) Fiina (a) Mamma blev missnöjd såklart o sa att de e "sommarskor", men hon fattar ju ingenting -.-
 Aja, nu har vi gäster, som spelar poker med mamma o Stefan o jag tråkar. Imorrn ska vi spela "RISK" har de sagt. Bra. Nåt roligt iaf.
 Nästa vecka börjar skolan "på allvar" typ... =)))))
                  Men nu ska jag typ gå o kolla på tv, äta godis o dricka trokadero/kola. Ha det bra ni   ^^,

CONVERSE

Kommentarer
Postat av: EMELIE :d

såååna har jag! :)

2007-01-13 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback