EEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOO

  Jaha, då var snön här då :) Guuud va kul ;p Men iaf!
Först åkte jag o Emme till Nacka gymnasium. Tyckte det var bra där, ska nog söka :)
Sen ringde jag Staafie för att kolla var han är. Han var hemma hah xD Sen gick alla ut iaf o vi gick o hämtade Eric :p Sen åkte vi till Gullmars. Angie åkte till Farsta strand o vi till T-centralen. Gick till Burger King, haha xD Iaf. Sen ringde typ MArtin o sa att KIm o Jennifer var där oxå ;p Då stog vi o vänta på Martin o tjejerna. Tjejerna kom först. Faan va bra de va! ;D Lite konstiga, men sköna! Jag saknar de faktist lite, precis som Staafie (: Jo, kanske för att jag inte tycker illa om emosar. Jag e ju själv faktist lite "emo" av mig ^^,  Men iaf. Vi sprang typ runt i T-centralen o kungströdgården o hade kul. Sen gick vi tillbaka till plattan o tjejerna snackade med andra hela tiden, så det blev lite tråkigt :p  o just DÅ sa Martin det JAG vill göra - åka till hammarbybacken! :D O det gjorde vi! ;p Hahah, var ganska kul det oxå, fast skit kallt.
 Iaf. Tänkte vara med de en "liten stund" men kom hem 22.45  (a)

Jag veeet att jag skriver tråkigt, men jag e astrött... ser typ inte vad jag skriver en xD


ZZZZZzzzzzzz...




EMOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback