Lyssnar på: Nalli Furtado - Say it right

  Vet inte riktigt hur jag ska börja.. Har mycket o säga, har skrivit i ryska dagboken, så om ni kan ryska så är det fritt fram. Tack o lov att inte DU kan ryska...  
  Jamen. Jag längtar till att sluta skolan. Nu verkligen. Verkligen verkligen verkligen. Jag gillar inte vår klass så mycket längre. Jag vet inte varför, det är bara så. Jag trivs inte. Jag vill inte gå i Nytorpsskolan överhuvudtaget. Därför ska jag absolut inte välja Kärtorp-gymnasiet. VIll inte vara nära skit-skolan... Jag skulle ha bytt då jag tänkte göra det. Dumt att må dåligt över att föreställa sig lämna er. Ja, alltså, ibland gillar jag vår klass o det funkar bra, men, det finns människor som får mig att må konstigt. Om ni skulle veta vilka det är skulle ni bli ganska chockade faktist. För att det är inte bara de som man tror först. Det finns fler. DU till exempel. Svårt att förstå det, men det är så. Jag vill inte egentligen, men det kanske är rätt + att båda vinner på det. Oavsett om nån av oss  jag mår dåligt...
 Men jag mår inte dåligt! Jag är faktist glad! Mycket gladare än jag var förut.  =)
 Men iallafall! Åkte till Solna C idag. Tänkte gå till Huvudsta, fast jag visste inte åt vilket håll jag skulle, så jag gick o gick (visste såklart hela tiden att jag gick åt helt fel håll), så till slut kom jag till... Norrstull.Hahah xD  det var typ helt okänt :s men jag hittade den rätta vägen o gick till... Fridhemsplan :D  Är ganska stolt över mig faktist.
   Ingen bryr sig. Ingen. Det är verkligen så. O jag bryr mig inte heller längre...
..precis som jag har skrivit tidigare...
   ...ingen bryr sig om mig, jag bryr mig inte om någon...
DETÄRENBILDOSÅÄRDET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback