*rubriken är glad*

  Det är redan den 8:e!  O.o ! Omg, aja. Nåra ska till skooolan imoooorn, tihii ^^,  o inte jaaaag... Men egentligen vill jag vara där nu o gå till skolan när den BÖRJAR o inte när jag VILL  xD
 Vaknade klockan 15.00 idag. Hahah, sen blev klockan plötsligt 16.00 o jag tyckte att dagen har gått fort ;D inte så konstigt va? Sen gick jag o Julia på bio. Såg en film... hm, som inte går i Sverige, konstigt, men aja. Det var ganska kul iaf. Det e bara 2 dagar kvar här! Shit... Men jag längtar! :)
 Har tänkt på MASSA saker idag o igår. Har bestämt mig för hur jag ska göra o så. Hoppas att det blir som jag tänker mig iaf!
 Aja, orkar inte skriva mer...

P.S.  Hahaha, kolla va guulli!  

naw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback