*rubriken kan inte komma på något just nu*

 Tänkte precis gå, men kom på att jag inte skrivit häär idag. Egentligen har jag typ inget speciellt att skriva som, men ändå. Har inte gjort nåt spec idag, bara bestämt mig för vad jag ska göra imorrn tex.
 Idag vaknade jag klockan 14.00, gick upp 16.00, he))) Sen satt jag hemma o hjälpte min kusin klara ett spel på datorn (a) puttade bort henne, för att jag ville spela, o sa 'men jag kan ju hjälpa dig du vet' snarare xD stackars barnet ville spela o visade det tydligt, men jag ville spela så jag lät henne spela o när hon misslyckades än gång, sa jag: men jag säger jue! du kan inte... låt mig! Hahah. fan va taskig jag är (a) men iaf. Spelade i ungefär 3 timmar. Sen gick jag ut med nåra, gick runt lite o gick hem... =) 
 Ändå e jag skit trött  O.O
Imorrn ska jag till stan. Farfars fru ska köpa lite saker åt mig, tihi! :D Sen ska jag på bio med Anna o kanske nåra andra. Nice :)
Fresten! Vafan har jag gjort med kategorier? :o aja, råkade typ... datorn e skum här...  ;b
Så, jag ska sova nu. Orkar inte vara död imorrn ;D
P.S. Sverige snart! =)))))



blam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback