*rubriken skriver massa konstiga saker*

   Jag vet inte ens varför jag skriver den här dagboken. Ärligt. Jag vågar inte skriva vad jag tycker o tänker för att andra kommer tycka att jag esjuk i huvet eller  "har tagit nånting" som Lukas sa till mig idag. Men jag är bara positiv. Jag blir glad för sånt som de andra anser vara helt vanligt o intressant. Jag är sån. Det är bara så. O nej, jag behöver inte "dricka mig full" för att vara glad eller "ta nånting" för att tycka att nånting e gulligt. JA, jag VET att ni skojar, men... aja... det kanske bara e sån dag idag. Jag tar allt "på allvar".
 Det känns konstigt den här veckan. Jag vet precis vad det beror på, men kan tyvärr inte srkiva det här, för att jag vet att de som inte borde läsa detta kan läsa... Men, jag klarar det ganska bra. Ibland kan jag vara ganska taskig mot dig, men det är bara för att jag försöker... jag vet inte vad jag försöker göra, finns inget ord för det. Bläeh...
 Jag vill ha sommar. Eller nej. Vår vill jag ha. Så man kan ta på sig minre kläder, gå runt i stan på kvällen men mp3:n o kamera o ta kort. Så mycket häftiga saker man kan se. "Stan" är ju inte bara T-Centralen. Det finns massa fina ställen. Oftast blir det ännu finare på kvällen. He)))) Ännu bättre om man har sällskap med sig. Fast det ska jag nog inte tänka på. Orka. Allt handlar inte bara om det. Det finns massa andra saker man kan tänka på. O det är precis det jag tänker göra. Orkar inte bli ledsen hela tiden, orkar inte lyssna på andra so är ledsna över det. Jag bryr mig helt enkelt inte. För kärleken kommer när man minst anar det, right? ;p NEJ, nu tänker jag på det igen, hahah xD men det e ju omööööjligt att INTE göra det! Ne, jag ska försöka  (:
  Jag kallas nu för boll-magnet! :D Sam sa det iaf (a) men det stämmer. Fick bollen i ryggen av Adam idag... hahah xD o folk undrar varför jag inte e rädd för bollar. Jaa, det kan man väl undra?
Hursomhelst. Livet är bättre än vad vi tror människor :) oavsett om du e tjej eller kille.  /Natasha


SÅHÄRSERMINVÄRLDUT,FÄRGLADOFIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback