50.

  Yeeey! Klockan e fan 4, men aa...
Jag kan nu fixa lite runt på bloggen! Haha, jag va inte så dum som jag först trodde + det va inte speciellt svårt heller! =)
Så ah, orkar inte fixa hela nu, gör det imorrn istället.

Idag, eller snarare igår, var en helt okej dag. Var på armémuseet med Eric, helt okej, skitkul =) Förutom att jag förstörde mina leggins, sista jag hade, men whatever...
 Sen gick vi runt halva Djurgårn. Hihi, kul ^^  Vi kom fram till att jag äger alla hus mitt i stan. Så, så ere (:
Sen gick vi hem till Eric, åt, osen vettefan vad vi gjorde mer... haha ^^,

 Kul var det idag iaf! :D

Baah, orkar inte skriva mer. Ska ut på balkongen en snabbis, sen sova ;D

 Natti ^^,



image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback