53

    Haha, kommer låta som värsta... jag vet inte vad =) MEN!
Måste bara skryta lite ^^
Jag körde moppe idag! ;p för första gången i mitt liv *typ lite efter, men aa*
Men det gick verkligen asbra! :D Lärde mig fort typ... eller finns knappt nåt o lära, kändes det som iaf (:
Eller så e det jag som har förmåga att lära mig saker fort =)

Helt okej dag annars, förutom att jag var EXTREMT sur på morgonen, men whatever. Blev ju glad sen =)
aa, efter 2 timmars sjungande *hur pallar jag?*
Var ute med Emelie, pratade rätt mycket. Hon ska åka imorrn idag.

KOMMER SAKNA DIG SOM FAN <3

O imorrn idag kommer Angelica o Samuel! :D Från olika håll, men spelar roll, de e här då iaf! ;b
PLEASE Crippe, häng med till Grönan... kommer va såå kul då!
+
jag kommer åka efter 2 dagar sen, så vi måste ha extrakul !


Känns som jag har massa saker o göra innan jag åker, men dagarna går så fooort! >.<
Jag vill till Ryssland, men samtidigt inte.
Kommer kännas som komma tillbaka till helvetet.

Jag vill fylla 18 snart!!!
Så jag kan bestämma själv vem jag vill bo med, VAR jag vill bo och... HUR xD

Fan va jobbigt när nån ska hålla på bestämma över en!

Pass! xD

Är på bra humör ikväll!
Goodie, första kvällen på länge :o

=)


image99

P.S.  Ska skaffa sån tatuering nån gång ^^ 
Stjärna, fast bara på ena sidan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback