55

    Wihuu =)
Just nu är jag hos Lukas, och sitter vid hans dator, medan han o Eric kör tv-spel. Haha, hör massa skrik från rummet, mest från Lukas, för att han e ganska dålig förlorare *haha, reta xD*
 Men whatever.
Det var ganska tråkigt idag. Ne ok, ibland var det EXTREMT tråkigt, men ah. Bättre än o va hemma som sagt.
Tänker inte berätta nåra detaljer, onödigt + palla.

Hahah, satt på musiki nu, o hela bordet skakar typ xD Bra bas du har Lukas :D
 Adam fick sin moppe idag :D den e assnygg, tycker jag  *inte ensam om det direkt*  =)
 ska prova den nån gång har jag sagt! ;D kommer typ inte bli så säkert, men ah...

Jag åååker snart. Fan, vill inte... samtidigt som vill.
 Fattar mig inte på mig ibland bara...

O jag tänker inte träffa dig, du kan fan drömma vidare...
Orkar verkligen inte när du håller på såhär.

(kommer säkert bli så ändå, men får se vad som händer)


Aja, ska kanske kolla på film nu (:

Hare göött ;b



image101


Haha, bild från ingenstans, men ok =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback