58

Nu e jag hemma hos "mig" xD
Hahah, var ganska kul ute idag. Tjejerna bad mig prata svenska hela tiden... O frågade om massa ord på svenska.
Sen skulle vi gå o köpa dricka, o blev så jävla trött, så jag snackade bara med de, o sa värsta grejena =)
O de ba: kan inte du gå in i affären o bara snacka på?
Jag: ahmen visst =)
Så gick jag in, o alla som jobbade där ba: eeeeeeh?
Hahah, fan va vi garvade :p

Okeej, hehe, lite skum dator, går typ inte ändra nånting, men whatever, får bli som det blir.
Bråkade med far, så imorrn ska vi till ett ställe o fixa nåra saker, osen ska jag hämta mina grejer, osen "hejdå", som han sa.
Men palla, jag orkar verkligen inte med när han e sådär, så jävla jobbigt.
Aldrig att jag skull klara av o bo med honom, men aja.

SAKNAR ER ALLA SÅ SJUUUKT MYCKET =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback