59

  
Bara så att ni vet! Så åker jag till mormor imorrn, kommer va där 2-3 veckor, o kommer antagligen inte ha tillgång till internet...
Så jag kommer inte kunna snacka med nån av er -.-

KOMMER SAKNA ALLA MER ÄN VAD JAG GÖR NUU! ='(

Men sen kommer jag igen, o när jag e tillbaka så e det inte så lång tid kvar tills jag ska tillbacka till Svergie :D /helvetet typ, men whatever. Orkar itne tänka negativt.


Kommer inte på nåt mer o skriva, så...
Tänkte bara på vilka underbara vänner man kan ha!
Nåra:

Adam Lund Correa  <3
Angelica Fransson <3
Eric Sernfalk  <3
Emelie Eriksson  <3
Josephine Ekholm  <3
Lukas Landberg  <3
Sebastian Staaf-Tall  <3


De jag kommer på just nu iaf, fast finns massa andra som betyder mycket för mig =)
Btw, det där e INTE i ordning..
Eller, första stämmer nog (: Som sagt, SÅN kompis borde alla ha.
Du betyder otroligt mycket
 

<3


ÄLSKAR ER ALLA!
(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback