36

   Jag var bara tvuuungen att skriva! :D

Bal idag!!

O jag e sååå glad. Snart e skolan slut. SKOLAN SLUTAR!!!  Ingen mer Predrag, inga mer jobbiga ungar...

 SÅÅÅÅ SKÖNT!!!

Allvarligt, det går bara inte att låta bli skratta, sjunga, hoppa runt o LE LE LE LE !!!   =D

Så sjukt härligt, nu har vi kämpat på hela 9:an, fast kändes lite jobbigt på slutet, orkade verkligen inte...
 O klassen! Fan, vet, ibland bråkade vi mycket, men ni är ändå asskön klass. Haha, oftast brukar det va så att alla gör läxor eller försöker komma i tid för att de skäms för sina klasskompisar, men vår klass "förstår" varandra o typ... jag vet inte...

Ni är bara underbara!!!

Känns skönt, men samtidigt så förstår man ju att man inte kommer träffa alla de här människorna så ofta...
 Haha, nåra vill man ju slippa förevigt (säger inte nåra namn, men de som vet kommer ändå förstå ;)  )


 Men nu ska jag ringa Natty o duscha!


LÄNGTAR TILL KLOCKAN 18.15!
<3


image83


Du skulle egentligen oxå va med idag o kolla på mig. Le åt mig o säga att jag är den finaste dottern på jorden.
Men jag hoppas att du ser mig ändå (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback