37

   Nemen Gud! Nånting konstigt har hänt... Natasha har inte skrivit på aslänge :o ! Men massa saker har hänt, har helt enkelt inte hunnit.
   Bal. "Efterfest".  Avslutning. "Efterfest". Oså en gång, som skulle va "sista gången på länge vi alla e tillsammans"... blev helt misslyckad där, men ah. Kul  =)

 Jag är väldigt, väldigt besviken.

Känner på mig att sommarlover inte kommer va så extremt roligt, men helt okej. Bara chill, o ta det lugnt. Låter underbart (:
 Efter allt kämpande i 9:an... eller ah, kanske inte så mkt där på slutet, men anyway...

 (Tänkte skriva mina tankar om 9B här, men pallar inte längre...)


Hoppas det blir lyckat idag, o vi kommer ut på den där ön... eller var det nu e :p



Asså hahaha, pass på er. Orkar inte =) image84


JAG SKA HA KUL DEN HÄR SOMMAREN, o INGEN verkligen INGEN kommer att förstöra det för mig.

Kanske bara göra det bättre =)


P.S. Coolaste byggnaden jag sett typ :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback