39

Haha ;D Kvällen med brudarna var helt ok. Chill chill chill. Salsa, SingStar, lite Monopol, wiskey, cola... godis :D
Jag var faktist rätt duktig på salsa, tydligen =)
Allt det trevliga, men oroligheter emellan... kan inte sluta tänka på saker... "OM" kan ta sig (c). Ok.
När Jennifer o Luwam stack, satte jag, Natty o Emelie på filmen. "Marie Antuanette". Eller hur det nu stavas. Sämsta filmen, allvarligt. INGENTING hände, förutom när hon va otrogen... fyfan va irriterade vi var :p
Somnade runt 3-4. Sket i mötet klockan 11 igår. Kunde helt enkelt inte vakna upp. Så jag sov till 13:30. Haha :p
Vaknade o va helt seeeeeeg, åh >.<


Hahah, skönaste igår!
Städade först, gömde flaskor o diskade. Sen åkte vi o lämnade filmen... Natty o Emelie åkte till Dalen o jag till VH. Helt seg, "osminkad" och grinig.
Där var vi med... nåra... kommer inte ihåg vad de hette :p jo, Romina var en av de... iaf.
Sen hämtade vi Samuel o Crippe o åkte till Huvudsta.
Gick ner till sjön och chillade där hela kvällen/ halva natten.

Hahaha, fyfan va roligt det var! Två blondiner vs två brunetter (jag o Crippe). VI ägde kan jag säga :D
O vår misslyckade brasa! Men häftigt var det lite iaf (:

"Du går på nerverna!
Du blir inte mätt på en nudel!"


Hahaha, shönaste =)

O hundpussar, jag o Crippe... "Äntligen nån som tycker att det e kul!" Hihi ^^,
Vi e sjuka i huvet. Jag o han :D Brushään (a)

Sköna brunetter! That's it! =)


image86


Jag vill till Paris.
Nu.
Vill lämna alla tankar om dig här och åka.

Går det ens?


='(
)'=





P.S. !  Kolla handen som jag skrev om! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback