45

   Snart har 2 veckor gått. Två veckor sen skolan slutade. Helt otroligt =/
 Men det har varit kul iaf :D

Igår hyrde jag o Emelie 2 skräckfilmer.
"Rose Red" o "Thir13en Ghosts".

När vi skulle kolla märkte vi att "Rose Red" är 245 min lång! :o  = 4 timmar, 5 min.
 Vi kollade faktist på hela! :D o den va helt okej, lite läskig tom faktist.


image93



Du.
Vet du en sak?
Du är helt underbar.
Och jag bryr mig inte om vad du har gjort i inte.
Jag har verkligen aldrig träffat någon som DU.
Alltid när jag pratar med någon så tänker jag på dig. Hur underbart det är o prata med DIG.

Förlåt.
Förlåt för att jag håller på.
Förlåt för att jag inte kan låta dig vara.

Ditt hjärta är av guld.

Och pojken med hjärta av guld heter...

*    ...   *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback