Del 1. Orkar inte med mer idag, men hade liust :p

UTSEENDE

[ ] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.  (ibland?)
[x] Jag blir lätt brun. (aa, lätt så :p)
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[?] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ 1 :D ] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar.

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har rymt hemifrån.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.
[x] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[ ] Jag gör nästan alltid mina läxor
[ ] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[ ] Jag underkändes i (eller avbröt) mer än en kurs i fjol.
[ ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats
[ ] Jag har fått sparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback