God morgon (:

Vaknade klockan 13.30. Wohoo :D Kollade på "The Others".  Jag fattar inte vad det e med den filmen som gör mig så "rädd". Spec när den där äckliga tanten kommer! Usch! Jag höll för ögonen med handen o kollade "igenom" fingrarna för att inte se hennes ansikte så tydligt. Hahaha xD ofta jag gör så.
 Iaf. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Hm =/  Typ ut tror jag. Eller nåt :p
FAN! Asså allvarligt... Ibland kan allt kännas så... hopplöst typ... o då VARJE gång e du inne! Bläeh... o då säger jag massa saker... osen ångrar det... ='(((((  
 Aja... Jag vet inte =)
Just nu e allt bra iaf. Hihi ^^,

Meen nu ska jag typ gå o duscha...

Hahah xD fan va tråkigt inlägg. Men sånt händer =))

Puuuuss ((:

image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback