Hihihi ^^,

tuggummi 
O idaaag var det kul. (a).
Jag o min älskade Josephine åkte till Husbybadet. Hahaha xD omg, maaassa araber =) Iaf. Vi va där o hade kul ensama först. Sen träffade vi på två boys. Jons o Roshka(?) hahahah xD hur kan man heta så? :s Aja, iaf. Jons va skit söt ^^ o Roshka(?) va världens fulaste hahahah xD Iaf. Båda försökte imponera mig o Jossie. Hoppade o gjorde massa grejer xD
Men fan va kul det va när vi va ute ! Hahaha xD "Du får va med, men inte du"... "E du avundsjuk nu?" HAHAH, så bra asso <3
Osen, "vi ska gå till skogen". Hahahaha, Jossie min älskade, du behövde inte vara rädd hahahaah xD FEEETT syynd!
Hahahah, ojuste, den där transan HAHAHAHAHHAAH xD FAAN va jag garva! Han bara typ höll på med håret hur länge som helst xD Shiit...
Osen han med stora ansiktet. Omg, efter honom tycker jag verkligen inte att jag har stort ansikte! =/  Har aldrig sett sådär förut faktist :s
Osen de där tvillingarna. Jag blev kär på riktigt! Naaw, de försökte göra värsta grejerna för att jag skulle kolla på de, naaaaw <3333
Hahahahaha, o mina shorts! BÄSTA! Va du garva Jossie ;)
HAHAH xD "Han e min POJKvän! Han e pojke, o vi e vän" hahahah xD LÄR DIG SVENSKA ROSHKA(?) ! ;D
Jag vet inte varför, men till slut blev jag typ lite äcklad av den där söta Jons =/ vet inte vad som hände... men typ... tröttnade ?  (sådär fort??)... Hm...
Oså åt jag tacos, hihi ^^ Gott var det =))

Imorrn ska vi va med "C" Jossie! Hoppas det ;D Annars blir det ´bara du o jag igen då? <33

P.S. Bloggsidan har ju ändrats lite! :D tycker om det ^^ Hoppas de ändrar på nåra andra saker oxå ;D

Men nu ska jag ta det lugnt typ, e trött efter badet. PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback