Jadu.

Allt e bara såå bra, vad kan man mer säga? Kommer få caash snart ^^ imorrn lite typ, osen lite senare. Perfeeeekt ^^, Vet inte om jag kan köpa bräda, men det löser sig väl. Andra saker först iaf.
  Nu e v. 12 snart slut, sen 13 o sen bara 4 dagar v.14 för lovet börjar på fredag! Visste inte det faktist, men nu vet jag  =)  O tills dess ska våren komma annars e det ju synd. Vill inte sitta inne hela veckan ='(  O shoppaaaa ;D  Har inte gjort det på länge. Måste bara skriva vad jag vill ha, annars kommer det hända precis som den här veckan, helt sjukt  :s
  Skolan suger nu mer än någonsin tidigare. Usch, vet inte vad som har hänt. O egentligen, det e nu man ska bry sig, för att det e ungefär 10 veckor kvar. Alltså sammanlagt. 10 veckor! Det e inte ens så mkt. O alla brukar ju "höja sina betyg på v-terminen"... inte jag tydligen  =/  "Man kan ju försöka"... men nej, jag orkar inte länge :p
  Den enda saken som förstör kvällen är att jag har hur mkt som helst att läsa i "The holes". Har läst 55 sidor, nu e det bara 46 kvar. "Bara"  (:



   
Jag vill inte ha nånting med dig att göra, samtidigt som jag måste. Jag vill inte bry mig om dig, samtidigt som jag inte kan låta bli. Jag vill inte säga nånting till dig, samtidigt som det bara kommer. Jag kanske vill
ljuga för dig, samtidigt som jag inte kan. Jag vill förstå vad du tänker o känner, samtidigt som
jag helst vill låta bli. Jag vill finnas vid din sida, samtidigt som jag inte vågar. Jag vill förstå
dig, samtidigt som vi inte ens snackar. Jag vill läsa dina tankar ibland, samtidigt
 som jag vet att det bara skulle vara jobbigt. Jag vill aldrig se dig ledsen,
samtidigt som jag vet att det är omöjligt. Jag vill aldrig säga nånting
som kanske skulle göra dig sur, samtidigt som det bara blir
så. Jag vill se dig le, samtidigt som jag försöker att
inte kolla på dig alls. Jag vill förklara vad
jag vill, samtidigt som det inte finns
ord. Jag vet att jag kan vara
jobbig ibland, men den
enda, som får mig
att vilja leva
just nu är

DU.



Till världens bästa kompis man bara kan önska sig.
Ibland kan det vara svårt, men jag försöker, så gott jag kan, att inte förstöra.

Tack för att du finns.




                    
springlifewohooooo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback