LAHME


image39  Jag gick ut till slut =) Va sen såklart, men det e jag. Först duscha, sen polötsligt äta, sen plötsligt nåt annat ;D men jag orkar inte stressa... Iaf. Åkte lite, sen åkte vi till plattan. Men hahah Lukas e värsta bra på att skaffa nya "kompisar" ;p
 Sen åkte vi till Tumba. Hahah ofta man gör det bara sådär? Men där va det tråkigt (som jag hade tänkt mig). Så vi bestämde oss för att åka tillbaka.
 Så står vi där vid spärrarna, o väntar på tåget. Plötsligt kommer en kille, ungefär vid 16-20 års åldern fram för att kolla när tåget kommer. Oså hörde man att han tappa nånting. Jag böjde mig fram för att se vad det var, så var det en pistol :s  jag ba: ojshiet typ... o han såg helt oskyldig ut o bara tog upp den o gick... asså ofta :p
 Haha o på tåget ringde Lukas polisen 2 ggr, fast det avbröts o till slut gav vi upp. Aa, hoppas man inte ser nånting om "En kille/tjej mördad i Tumba med en pistol" i tidningen... =//
 O hahah xD Sen på tåget så tänkte vi typ: Fan vi borde plocka upp den, ge den till honom o ba: "här, du tappa nåt" hahah xD osen jag: aa, o tänk om han blev så chockad, så han tappa den igen... Eric: aa oså plötsligt sköt han sig själv i benet... o Lukas: hah, aa oså sitter han där, kollar på sitt ben o ba: LAHME LAHME! hhahaahah xD så jävla klockren! SHiit ^^ fan va jag garva :p Det va nånting kul idag iaf   =))
  Imorrn ska jag jobbaaaah. Nice typ ^^ Det enda som får mig att "villja" jobba e tanken att jag kommer få pengar sen (a) vill inte annars  ;D
 Ska lägga mig ny... bye  ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback