Mhm.

Vad ska jag säga? Vad ska jag fråga? Vad vill jag veta? Vet jag nånting ens?
...betyder jag nånting?
Jag ser ju.  Du kan säga att jag har "fel", men jag vet att jag har rätt. Jag vet inte varför, men det gör bara ont att se dig vara sådär. Och att bara sitta här o känna sig "en-som-inte-ens-bryr-sig". Inte bara för att du alltid finns där när jag behöver det, utan för att du betyder. Mycket
 Men jag respekterar att du är som du är, och jag tänker aldrig försöka "prata" med dig om du inte vill. Det lovar jag. Ska försöka att hålla allt för mig själv.
  Jag hoppas bara verkligen att det blir bättre. Att du blir som du va förut... För att du förtjänar verkligen det. Du, en av de finaste människorna på jorden ska inte ha det såhär. Ingen ska egentligen, men... speciellt inte du. Jamen klart verkar det som om jag inte bryr mig ibland, men det gör jag!
  Förlåt om det e jag som har sagt nåt eller gjort eller vad som helst. Ville inte förstöra för dig egentligen, men kanske blev så ändå...


Finns alltid vid din sida, vad som än händer.
Och här ska det egentligen stå en mening till, men det har jag redan sagt, och du vet det själv.

<3

benhanohon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback