Oja.

  Ja! Chill dag idag =) Åkte till stan direkt efter skolan och köpte lite klääder  ^,^  o kolla på annat, så nu vet jag nåra saker jag ska köpa när jag får pengar. Niice =)
 Det va skiit varmt idag :o  fast sen, på kvällen där, blev det lite kallare, men det gör ju inget ;D
Hahaha, o Jossie idag: "men vi kan kolla på Taash! Hela hon e ju som en porr-film!"  Hahahah xD Tack, min älskade <3
 Ao, det va typ bara det egentligen xD
Imorrn e det engelska-nationella iaf. Ser INTE fram emot det, men vad kan man göra liksom... ska försöka mitt bästa iaf. Får se hur det går  =)

  En annan sak som jag nu vet om mig själv ^^ Det e att, jag kan klara mig mkt bättre om jag har nån "belöning" på slutet... (skratta inte nu Adam! xDD)  Men jag menar. Tex nu försöker jag att inte komma för sent till skolan oså... plugga... för jag vet ju att det e lov snart :D Wohoo <3

 Palla inte skriva nåt mer, så det får bli bara det här      =))





Musik är inte bara intresse, hobby eller drog. Musik är livet.


musicislove



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback