Schlut.

  Ooo... hihi ^^,
Underbart väder idag. Egentligen ville jag att det skulle va så igår, men blev glad idag me. Jag e verkligen en av de som blir påverkade av vädret. När det e fint, kan jag göra vaad som helst  =)  Men när allt är grått blir allt så tråkigt och deppigt =// Får hoppas att vädret håller! Vilket det egentligen ska göra enligt tv:n  ^^
 Ohoo, idag åkte jag o Staafie till IKEA. Haha, gick lite segt i början där, men äsh, vi hann jue ändå (:  Thanx för att du följde med mig! ;D 
  Haha först va vi lite förvirrade o bara gick runt o kolla. O det va två tjejer som typ följde efter oss! Eller okej, inte oss, Staafie xDD O en av de gick in i honom oxå, o började fnissa åt sin kompis. Haha! Nemen allvarligt, okej om vi följde de där pilarna eller nåt, men vi gick ju bara där vi ville! O de bara "råkade" va där vi var... mhhmm... riight :p
  Iaf. Kollade sääng ^^  Den där runda va såå skön o cool =)  Fast jag har snackar med Stefan, o kommer inte få den... den e typ för stor o klupmig :p orka ^^  MEN ska nog få den där andra, rätt stora, o schöööönaa :D  yaaay ^^,
  Osen hahah xD när vi kom till det där lagret... o hoppade på de där madrasser eller vad det nu var :p osen jag ba: haha, tänk om man e här *stälde mig mellan de där "ställen"*, oså plötsligt, när nån går förbi så hoppar man upp! Staaf ba: aa, eller puttar de där madrasserna! Jag: aa, typ såhär...  Haha xD o plötsligt va det nåra som gick bakom stället bakom mig :p  Jag ba: ojshit!  o Staaf bara aasgarvade :p
  Oså åt vi korv me bröd o pizza för 5 spänn ^^, gooda var de! Haha, o han som hade 5 korvar i ena handen? xD TJockiis ;b
 
  Men men... nu e helgen slut o imorrn måste man till skolan igen =((  Orkar inte! MÅSTE typ komma i tid imorrn! Ska försöka lägga mig tidigare (a)  + omproov i fysik. Men jag ORKAR inteeee... ='((((  O eng-nationella... kommer inte klara det där asso =//  men man får väl hoppas typ, eller nåt...
  Aja, men det går nog säkert bra ändå ^^,
Ska fixa lite musik till mp3:n, tröttnat på låtarna  :p



Hahahhaah, älskar bilden!   =)

ryssar???ger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback