Ska man skriva om då?

Jag vet inte. Fint väder. Jag sitter hemma. Förstår ni? Hemskt! Men imorrn efter skolan blir det lite skejtande dårå ^^ hahah xD äntligen ska jag börja! Efter flera månaders tänkande + väntande på våren har jag bestämt mig :)
Fördelar:
1. Man har nånting att göra på fritiden.
2. Man träffar nya människor.
3. Man är ute.
4. Skejatre e oftast söta ^^  (fast det har typ inget med saken att göra. O btw så tycker jag fortfarande att de som "cyklar" är oftast hetare).
5. Man kan ta med sig brädan typ vart man vill liksom...
6. Det är bara kul! =))



Stör mig på allt. Eller, nästan allt. Spec människor. Fyfan... spec de 2. O ibland känns det som om jag är som de! Usch! =//
Fick MVG på redovisningen idag, wohoo ^^,  trodde inte jag skulle få faktist :s  Hoppas det går bra för de andra nu på torsdag o sen på måndag!   =))
Stefan sa att det kommer bli kallare nästa vecka. Men neeej! Orka, vill inte. Idag var det rätt varmt, fast vinden var kall, men det e ju klart... 13 mars jue  ;p
Jaja, nu ska jag iaf gå o lägga mig eller nåt... Imorrn e det kort dag! :D

kollahimlentypellehnåtsånt

P.S. Men omg jävla poopup-skit... 23 stycken kom bara up från ingenstans! :@ !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback