Tog Susannahs 1000-år gamlaa grej xD Hade lust typ.

1. Var hittade du den här listan? Susannahs blogg
2. Var är dina föräldrar födda? Ryssland
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? typ nåt programm för att ladda ner Heroes (misslyckat)
4. Vilken är din favoritrestaurang? hm, hahah xD jag tänker bara på kebab, fast det e ju inte restaurang...
5. När badade du i en pool senast? Typ i somras i Italien? =/
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Oui ^^
7. Hur många barn vill du ha? 2 max 3
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? sån där de bara skriker o typ... aa oljud :p
9. Röstade du i valet? skolval ja (a)
10. Vad har du för TV-kanaler? ska jag räkna upp alla eller? =/
11. Har du åkt moped någon gång? Mhm
12. Har du busringt någon gång? Hahahha xD aa mååååånga ggr
13. Har du fått felparkeringsböter? klart jag har! jag har ju bil oxå! nu, när jag e bara 15  =) men jag får
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? jaa :D typ ett måste efter 18
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? vadå, utomlands oxå? typ Sybirien (?)
16. Har du en egen trädgård? hahah xD aa mitt rum = trädgård
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? kan inte komma på nåt annat än Nalle Puh just nu...
18. Kan du alla orden i nationalsången? ryska - typ ja (a) svenska - hm, typ halva? xD
19. Badkar eller duschkabin? badkar
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? kommer inte ens ihåg exakt vilka jag sett
21. Favoritpizza? Hawaii eller Tropicana eller vad den nu heter... sån med bananer alltså ^^ ojuse "fyra årstider" öxå :D
22. Chips eller popcorn? hm...beror på typ
23. Vilken färg på läppstift använder du? läppstift?!?! >.<
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? what?? :o
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? hahahaha xD
26. Apelsin- eller äppeljuice?  Beror typ på oxå...
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Eric o Emelie. Donken =)
28. Favoritchoklad? Marabou
29. När röstade du senast? men hallåå...
30. När åt du en hemodlad tomat sist? jaa vänta hm... typ... 3-4 månader sen? :D
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? hahah aa xD en gång typ, fast den e inte direkt min men jag va med o vinna, om man ska säga så ^^
32. Är du bra på matlagning? klart ;D
33. Klarar du att tanka själv? mhm
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?  HAHAHAHHA xD neee
35. Pepsi eller Coca Cola? Cola!!! Pepsi e så.. usch
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? tror inte det kallas direkt så =/
37. Vad var det senaste du handlade? mat! haha :D
38. Har du kräkts offentligt? hm, ja typ?
39. Villl du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken (o han ska va mångmiljardär dårå),hhaha xD ne jag skoja... kärleken såklart ^^
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? nej.
41. Har du ringt något betalnummer? japp
42. Kan man vara vän med sitt ex? japp, det kan man.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? asså, vad menas med vem?
44. Hade du mycket hår som liten bebis? ehm, hahaha xD jag tänker lite fel där, så vi säger nog "kommer ej ihåg"
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har ingen
46. Vad har du i din väska? massa saker
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kolla tv =) eller lyssna på musik
48. Vad är du mest tacksam för idag? just idag? det har bara gått 3 timmar typ :p men... nee, kan inte säga (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback