Uuou

  *gäsp*
  Idag kommer jag nog kunna somna fort känner jag på mig ^^  Somnade 3 igår ungefär. Ganska jobbigt, men hade inga problem med att gå upp idag (konstigt nog). Helt sjuk känsla imorse. Typ "lugn-inte-bry-sig-om-nånting-kör-bara". Typ jävla robot. Men jag åt iaf frukost! För typ, vadå, första gången på 100 år? (:
  Det var varmt idag :o pluggade på balkongen. Gick ganska bra, men ändå inte klar.
Bläeh, e inte på humör att skriva nu.
Tvingade EMelie att skriva, JA! Men vafan, blogg e drog för mig nu. Måste bara skriva ibland  :p 
O ni ska oxå bli beroende som jag är!  Muhahah ((:
För det e aaaskul att bara läsa vad som hänt tidigare... o vad man tänkte om saken.
  Immoohrn e det sv-nationella-muntliga. Oomg, e inte nervös för det. Mest för "paret" eller "gruppen". Vill inte hamna med "ni-vet-vem". Fyfan... Stackars den som e med "ni-vet-vem". Aja, det löser sig säkert  =)
 


Älskar dig ER!


tååhr

PS. E lite konsti nu för tiden... kan inte säga varför, men... så e det iaf  ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback