14

   Mmm, nu e jag här igen =) Fixade internet för typ 20 min sen, haha, av en slump typ. Tröck nånstans så funka det helt plötsligt. Nice.
   Nu har vi flyttat dårå, o det känns bra, förutom nåra saker, men skit it.
Jah, massa saker har hänt, orkar inte berätta allt. Idag va jag på bio iaf. Såg "Spiderman 3". Den va rätt bra =) Fast jag va typ helt slut hela dagen, även nu, men inte som förut :p
   Mwaa, imorrn blir det jobb (:  Orkar inte, men cash e aldrig fel + att jag slipper vara hemma, vilket e jävligt skönt när hon e här.
   Snart e det sommarlov :D Odå slipper man skolan, yeah! Gymnasiet <3 Nu gäller det bara att fixa bra betyg så man kommer in där man vill (a)
   Ahmen, orkar inte skriva mer, så det får bli såhär tråkigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback