15

  Mm, då satt man här då =)  Asont o fötterna + låren o allmänt slut, men ganska lycklig o lugn. Jazz o cider. Vad mer vill man ha? En sak som saknas - varmt bad me skum o doftljus + jordgubbar... Aaauh, har inte ätit jordgubbar på flera månader nu, måste ändra på det. Fack.
  Fan, ibland fattar man bara inte hur man kunde va så mobbad när man va yngre. Buaah, fyfan asså! Samtidigt kan man se hur mkt man har ändrats, vad gäller... allt bara. O hahah, jag hatar o sitta o garva åt gamla foton o videon, samtidigt som jag skäms... för mig själv... Men fan, sådär mobbad KAN man bara inte vara... (:  Tydligen så kunde man.
  Bara en månad kvar. Bara en! O jag vet precis hur fort en månad brukar gå... L'avenir? Oui, tres biens. Eller? Skulle nog tro det. Känns så skönt iaf =)
  Naamnam, nu ska jag nog ta o kolla på nån film (:
 


image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback