17

  Seg dag. Har inte varit så slö på länge. O ibland var det tom svårt att hålla upp dörrarna. Vad e det för nåt? =/ 
Nånting konstigt e på gång. Fan, måste plugga mkt sista månaden nu. Måste bara. Ahah, o du e misslyckad lilla människa ;b
 Njuter av ensamheten nu för tiden. Verkligen skönt att bara va själv, tänka, drömma... förstå. Svårt o förklara, men... Ingen frågar, ingen tjatar, ingen försöker hjälpa när det inte behövs. Ni kunde inte förstå, ni kan inte förstå o ni kommer inte förstå heller. Sån e jag. Har mina saker för mig själv. Sorterar. Vet exakt vad jag vill/kan/ska/borde säga o inte. O nu har jag absolut inga problem med att inte säga saker. Hålla för mig själv. Va inte så säkra på att ni vet allting om jag sagt att "det e bra" eller "det e inget spec", för det e det nog. Förlåt, men så ska det vara, vill ni det eller inte.


   ...strange.


image65


P.S. Jag mår illa av att snacka med dig, jag får huvudvärk av att höra din röst... puh... >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback