20

  Saker har förändrats. Jag har förändrats. På ett poditivt, men jobbigt sätt. Jobbigt, bara för att det e nytt. Jag e inte van.
  När började jag me att läsa så mycket egentligen? Jag märker inte ens hur t-bana-stationerna åker förbi så fort. Jag märker inte att morgon blir plötsligt kväll o natt blir dag ännu snabbare. Jag kan aldrig sova tillräckligt. Antingen för mycket eller för lite. Hur ska man göra då? Vettefan.
  Jag vill inte höra er snacka, jag vill inte att ni ska tycka synd om mig. Jag har det bra, jag mår bra, allt e bara bra. Förut kunde jag börja snacka om hur jobbigt det var... ojojoj tyck synd om mig!
  NEJ! Nog med det. Det behövs inte. Ni behöver inte veta, jag behöver inte säga.
Utropstäcken där det ska va punkt och punkt där det ska va frågetecken. Inga mer frågor, nu är det dags för svar.



"Lär dig livets stora gåta: älska, glömma och förlåta..."


Jag lyssnar på Kent. Äntlgen! Det va det jag velat lyssna på länge =)




image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback