21

  Precis badat. Sitter här nu, dricker indiskt  te, äter kex-chocklad, lyssnar på Kent o bara tar det lugnt. Helt underbar kväll. Känns inte ens jobbigt att gå till skolan imorrn...
  Helgen har varit helt okej. Kollade på Eurovision song contest me Emelie o Eric. Serbien vann me en asbra låt tycker jag, Ukraina tvåa "Lasha tumbai" låter som "Russia goodbye", men hursomhelst. Ryssland trea :)  Bra gjort tjejer, fast jag gillade inte er låt så mkt :p
  Sverge kom typ på 19:e plats eller vad det nu var. Jag sa ju det :p Salo e inte ens bra. Men aja, alla tycker olika, ska inte säga nånting  =)
  3 skoldagar den här veckan. Såå skönt :D 

Tycker om känslan att man har förstått nånting, fast man vet inte riktigt vad. Eller, kan inte förklara. För sen faller alla bitar på plats, o då förstår man allt på en gång ^^


Konstigt, men med dig var allt bättre, lättare. O nu borde det ju va svårare... Men det e ännu bättre utan dig faktist =/  o jag vet inte varför det e så, men jag bryr mig inte. Det får vara så    :)




image68

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Vilken Kent-platta lyssnar du på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback