24

  Oomg, vad trött jag e... >.< Har inte sovit "bra" de senaste dagarna...
I i torsdags va jag ute med Lukas och Eric i Hagaparken. Attila va oxå me =) Världens snällaste hund, o han tyckte om mig! :D Iofs, alla djur gillar mig (a) Iaf. Sen gick vi hem till mig o åt, osen när de skulle åka hem o vi kom till tuben såg vi at de precis missat sista tåget xD Så de sov hos mig =) "Natt på museet", o sen lite musik o prat ^^, ganska kul var det.
 Sen på fredagen kom Emelie till mig o vi solade på min balkong. Asskönt väder då ^^, Sen åkte vi till Amanda och va med henne en liten stund... haha, båda såg ut som luffare, för att vi hade mjukis på oss. Pallade inte ha nåt annat. Sen hem o fixade oss, osen Amanda igen. Haha xD
"Vi måste ha mjölk för att göra massa drinkar! *springa in o få gratis* "
  haha ;p O Louize : "nemen hon e ju min bästis! Heeeej! :D"   osen: "vi kommer bjuda er på massa fester sen! Puss hej!"
  Ah, så glada var Amanda o Louize när vi lämnade de för att byta mot Ropsten, där vi såg två killar och fyra tjejer som oxå skulle dit vi skulle.
  Där var det ganska mkt folk och flera som vi kände. Va rätt kul :D
Sen gick vid 1 för att jag orkar inte med nåra, o inte med nånting typ. O när vi väl kommer fram till busshållplatsen ser vi att vi missa bussen med 2 min o nästa kommer om 1 timme. Så härligt =)  Satt där, först med nåra ryssar som inte pratade så bra dock, osen kom massa folk (bla "invandrare), o en av de började sjunga en elak låt mot nån blondin som satt lite längre bort. Haha, o jag (helt borta) satt o digga "låten" tills Emelie sa till mig att det va mot den där tjejen som FAKTIST va assnäll mot mig ^^, O stackars den där grejen vid tåget som alla hoppade på... eller inte alla, men de som ville ha "mat" xD haha, fick lite problem med ainah där sen, o gömde sig "bredvid" oss...
"Ey" Jag e inte din kompis, jag e Natashas, Emelies o Alex's kompis! Så tagga du!"... "Ojuste! Jag heter inte Draga, jag heter Per! O här e min kompis Abdullah   Mats! Hej Mats! "   xD
  O idag regnade det nästan hela dagen, men sen blev det fint väder (precis som jag sa att det skulle bli). O vi va ute med Robert o Martin. Hahaha, jag o mina knivar (a)  Ringde Nicolas o Eric sen, o medan vi väntade på Eric gick vi till parfymerna vid Åhlens. Guuud va vi stank efter asso xD eller okej, kanske inte "stank"... men "doftade" passar inte heller. Riktigt parfym-krig... Haha
"Vi kommer bli utkastade härifrån snart!" 

Ah, det skulle vi säkert bli =) Sen tjatade Nicolas om att det va tråkigt o han ville kolla på skivor o när vi väl kom dit stod han bara där o inte gjorde nånting... >.< !!
 Jah, o nu e vi (Emelie, Eric, jag, Robert o Martin) tydligen fjortisar. Hela bunten. Låter bra tycker jag (:
Yes, imorrn blir det nog plugg, o farsta... o nånting... vet inte än :) Hoppas på fint väder, gärna!

Guuwd vad jag e trött. Sova sova sova!



image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback