25

 Skolan imorrn. Att skriva "tiden går så fort när man är ledig" vore sant, men tiden i skolan går oxå ganska fort. Eller ah, tiden allmänt. Faack >.<
 Allvarligt, jag e helt lost. Bland er. Och dig. Saknar dig så otroligt mycket, men honom oxå. Osen kommer han, o jag vet att vi aldrig kommer va nåt mer än kompisar, för det skulla aldrig funka. Du är inte min typ, du är inte fin, du är inte sån bara... Jag skulle tänka för mkt på honom... Er. Eh, va?
 Sitta tyst här, när klockan närmar sig 2, o vet att man ska upp om bara nåra timmar, känns skönt. "Juni, Juli, Augisti. För vindarna e varma då"... snart snart snart... Men aldrig dig igen. Jag orkar inte ta konsekvenserna.
 3 veckor kvar. Såå skönt! För jag vet att det kommer gå fort, och sen...
Haha, fan va tråkigt inlägg, men ah.

Ont i halsen. Nej, kan inte bli sjuk nu. Fan !

Bara Kent-låtar på min playlist. Vafan e det med Kent egentligen? =/
Vafan e det med mig när jag bara lyssnar på Kent?



image71


Du är min sol, min Gud, mitt allt.
Fack, va jag saknar dig.
Kommer nån ens va bättre än dig? Någon, som kommer va värd att ta din plats i mitt hjärta?

Jag älskar inte dig, men ibland önskar jag att jag gjorde. Då skulle jag iaf veta varför allt är som det är o varför jag tänker på dig så mkt.


//Taashie, och hennes konstiga sätt att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback