30

   God morgon jag =)  Lördag. Nu igen :p  Oh, det värsta med loftsäng e att, det e så varmt där uppe + så har jag ett varmt täcke oxå... Blääu.
   Bra morgon annars (:  Fast jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Måste till stan, men måste plugga oxå. No. Jag verklige hatar No. Men jag ska försöka ändå få bra betyg på det. Ihih ^^,
   Det e bara 2 veckor kvar! Otroligt. Känns som vi typ precis börjar 9:an, o nu plötsligt ska vi sluta. Ah, kanske e bra ändå =)
   Ah, fan jag vet inte vad jag ska skriva...
Du va ju inne igår ändå. 5 min. Klagade så mkt på att du inte gillar henne. Men gör slut då?  Du kan inte. Du måste glömma mig. Men det går ju inte? Kanske e inte ens meningen...

Lycka till i alla fall.

O jag har redan glömt dig. Glömt hur det känns. Haha, med det andra e kvar.
Ah, för ingen vet hur konstigt allt e. Ibland inte ens jag.

Blablabla, nu ska jag DUSCHA! =)

Puss.


image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback