31

  Ibland önskar jag att mitt liv va som i en film. Med lycklig slut. Som tex Sandor/Ida... O allt skulle inte va långtråkigt-bra, för de har det inte så bra. Men sen...
 
 Helt okej dag idag annars  =)  Förutom att jag hatar SL mer nu, för att jag kom för sent till jobbet pga de. Jag tog tom extra tidig tåg! Bläh. Det e säkert bara jag som har sån "tur".

 O jag vet att du inte bryr dig. Jag fattar, du tröttnar liksom... men ändå... du behöver inte va sådär, överdrivet... ah.

 Sen gick jag o Emelie till den där parken o satt där hur länge som helst. Haha, de där skejtarna, o han som log :p Fan, borde finnas mer såna människor tycker jag (:

 Om jag skulle få bestämma att gå tillbaka i tiden, skulle jag göra det. Även om det skulle ta slut så fort. Men då skulle jag iaf göra så att den tiden skulle vara värd att minnas.

  Två filmer på kvällen. "Säg att du älskar mig" och "Sandor/slash/Ida". Bra att jag såg de i den ordningen oxå, för annars skulle jag bara somna upprörd över den första filmen :p Allvarligt, jag hatar killar som vill visa att de e starkare än tjejer och att tjejer inte har nån chans ibland, o mest de som utnyttjar det oxå... Usch.

 
Nu är jag "den andra nånstans" igen. Men nu vet jag iaf hur man gör när det e så, så jag e beredd.
Snacka med henne hur mycket du vill, skit i mig. Jag bryr mig allvarligt inte längre.
O försök inte...



Kärlek var bara nånting jag kom på för att jag hade tråkigt. Så tro inget.
image77

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback