89

Oh, länge sen. Hm, sist i lördags, eller? Äsh. Har inte orkat skriva... O fresten så orkar jag inte börja varje inlägg med sånt skit som: "länge sen, har inte orkat".. "förlåt för jag inte skrivit på länge". Vem säger jag förlåt till egentligen? Blogg skriver man för sig själv i första hand, o inte för nån annan. Tycker jag iallafall. Men ändå, tack alla som läser, alltid kul ;D

Lovet är snart slut. Bajs. Tiden går så fooort, ååh. Som om tiden behöver ha bråttom. Vafan har den för viktigare saker o göra än bara... gå(?).
Jobba imorrn. 11-18. Farsta. Bajs. Drygt!
Varför ska jag jobba på vardagar, när jag får 100% mer lön/tim på helger? Bläh. Onödigt.

Klockan är över 1 o jag sover inte. Inte så konstigt, somnade 3 igår o vaknade 2 idag. Sov ut. Sov FÖR länge. Inte bra.
Men det e bara bra iofs, ska ändå vakna 08.30 imorrn. Osen på lördag måste jag vakna strax innan 7, ska tvätta o 7 var enda tiden som fanns. Stefan garvade åt mig o kallade mig misslyckad. "Du kommer inte gå upp, hahaha! Vi slår vad om 20 spänn ;)".
Amen fan nu kan du verkligen ge dig på att jag kommer gå upp 7. 20 spänn liksom! xD

Pojkvännen iofs sa oxå att jag inte kommer gå upp. Jag passade på o frågade om inte han ville slå vad om 20 spänn, men det ville han inte (typiskt, han vet ju att jag kommer gå upp, heee ;D).

Jazz, te och tänka tidigare ikväll.
Underbart.
Snart blir det annorlunda.
Det har jag lovat mig!

Vill nån slå vad om 20 spänn kanske? xD




Snart kommer jag ha rätt o vara stolt.
=)


image136


P.S. Fixade så att det inte kommer upp saker 24/7 på datorn. Jag e grym!
Nu e det bara o fomatera båda.
Bläh.

YO! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback