90

      Ojoj! Nu börjar det närma sig 100:e inlägget här (inte för att hela min blogg börjar med "1" men ;p)
Jaja. Nu har en skolvecka efter lovet gott, faktist ganska bra. Missade inte lika många lektioner + tom lyckats komma till de flesta "jobbiga-morgon-lektioner". Stolt =)
     Annars är det lugnt. Lugn helg, inget speciellt. Bra, hade ändå inte orkat göra nån stor grej. Jobbade igår, gick bra. Per e nöjd. O det är så det ska vara.
    Oa har "bott" hos mig i 4 dagar nu, haha, men det e nice. Jag e ensam hemma, o vågar typ inte sova själv. Eller, det gör jag säkert, men kommer inte sova bra, o då kommer det va jättejobbigt o klara skolveckan. O jag har faktist lovat mig själv att den här veckan ska gå bra!
    Bajs. Måste ha cash snart, o det ska jag få oxå. Snart snart snart, o massa på en gång ( som det ser ut nu iallafall).
Massa grejer som måste köpas, yes, älskar o köpa nya grejer.
   Har lust o fixa mig nu, känner mig grymt ful. Kollade på "Million dollar baby", boxning-filmen, sorglig! Grät typ hela tiden efter hon blivit skadad. Aah! Fyfaan...
    Aja. Nu är det iallafall läggdags och ännu en film, fast nu i sängen, precis innan jag ska sova. O nu e det inte så sent heller! Oh, vad jag e nöjd med mig själv.

 Fyfan va det här inlägget e sämst. Men whatever.


Btw, börjat köra ett nice spel på nätet.   www.thecrims.com
Har 3 gubbar xD Ena sitter i fängelset, o de andra blivit påhoppade så de ligger på akuten...
Men det löser sig :)

Godnatt!






Vafan?
image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback