91 (Especially for Ida)

   Men åååh. Livet e så jävla *prutt*. Blev trött på min blogg, tänkte göra om designen lite... men bajsdatorn fuckade sig, så allt försvann. Trist. Fast iofs inte så, blev ändå inte så nöjd. Får stå ut med denna, gamla vanliga.
  
   Alltså jag förstår bara inte. Varför ska man köpa tex en halsduk för, vad var det, juste 3549 spänn? Vafan kan det va bra för? Är den "extremt varm på nåt sätt"? Vad är det som e så speciellt med den? Jo, det e ett jävla märke som sitter på. Några bokstäver (tex) som bara är där, men det e ju inte direkt så att de värmer.
  Eller en halsduk för 3010 spänn??  Vafan e det med människor egentligen?

 - Hihi, igår shoppade jag.
 - Jasså? Vad köpte du då?
 - En mössa o en halsduk :D
 - Oh, nice, vad kostade de då?
 - 6 559 kr!

 Så skulle det låta. Helt sjukt, onödigt och slöseri. Fyfan. Då lär man ju ha en jävla massa cash... men eftersom vanliga människors liv e *prutt*...

 
 Ja, på tal om cash iofs. Caaash flooow idag asså! Skojar inte. 6 569 spänn. Direkt i fickan. Underbart. Men ska spara, det har jag faktist lovat mig själv.

 Så idag började jag shoppa lite ändå.

 - Parfym. Det blev "Viktor&Rolf FlowerBomb" igen. För 3:e gången. Kan verkligen inte släppa den :p
 - Adidas-byxor. Najsa! Vill fan gå till gympan nu :D
 - Skrivböcker o lite pennor. Sjukt taggad på plugga!
 - Vinterskor. Fast de e bara "chill-vinderskor". Måste köpa "finstövlar" oxå. >.<
 - Schampoo, duschkräm o badolja. Den sista har jag velat ha hela tiden, o nu blev det dags kände jag (:
 

Ungefär så. Riktigt nöjd. Har inte köpt nåt som jag inte behöver. O det e naaajs.

Sickla med Oa imorrn. Nice price.

 Nu. Ut på balkongen, duscha en snabbis o hoppa i säng. Tror det blir "Sex and the City" idag ändå... Äsch =)



   Älskar Ida Palmman !
<3



Btw, när jag letade efter bilder till bloggen hittade jag en galet söt bild:
LÄS!

image138

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig med Natasha Kuzmina :D

2007-11-13 @ 23:00:13
Postat av: Tysya

*Generad på riktigt*

Liten, minipuss

2007-11-13 @ 23:23:32
Postat av: Ida

Bara minipuss?! :O :[

2007-11-14 @ 20:43:54
Postat av: Tysya

Men e ju generad! Det e klart man inte kastar sig över dig... (a)

2007-11-14 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback