92

   Tjena mittbena! (fan va fult), men anyway...
Onsag, mitten av veckan. Bläh. Men imorrn e det iallfall torsdag, nästan helg.
Ska gymma imorrn med Malin, Ida, Johan o Sean. Äntligen fan... måste börja.
Sen på fredag så blir det nog bio med massa folk. "Saw IV". Nånting som man bara måste se :D Iallafall jag.
 


 Varför blir det alltid så att jag saknar dig... O när du skriver till mig så vågar jag först inte svara...
 Vad är det för fel egentligen.
Men du är inte mitt liv längre. Förlåt. O träffa dig vore det värsta. Iallafall just nu.
 Bajs.

Jag saknar dig...


[ Ingen bild idag ]

Kommentarer
Postat av: evamy

ja de där med att börja gymma igen är inte lätt :P Jag försökte idag, får se hur länge de räcker! haha

Postat av: Ida

Åh! Nice bloggen är nu :D

2007-11-18 @ 17:29:03
Postat av: Tysya

:D

2007-11-18 @ 23:36:05
URL: http://tysya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback